joi, 19 aprilie 2018

Fericire de primavara

 

Ma bucur ca s-a incalzit. Mi-am scos masuta afara sa lucrez. Am pus-o sub brad.
La noi e mereu mai frig decat jos in vale cu 2-3 grade, de aceea florile se deschid mai tarziu, copacii infloresc mai lenes. Ciresul meu, saracul, face 3-4 cirese pe an. Ne batem pe ele. "Poate anul asta nu va mai da ninsoarea peste boboceii lui" gandeam eu zilele trecute, cand ieri ce sa vezi? ma uitam cu incantare la vrabiutele ce i se zbenguiau pe ramuri, le ascultam ciripelele de pe balansoar, cand tot admirandu-le vad ca ele de fapt ciuguleau nestingerite boboceii din cires. Nu am mai auzit pana acum ca vrabiile pot manca boboci de cires, d-apoi daca se invata asa ce sansa mai am eu sa prind o cireasa... am dat fuge, ca tot omul la internet sa caut solutii...  dar nu stiu daca voi putea aplica vreuna: sa pun un vultur din plastic umplut cu heliu deasupra ciresului, sa pun muzica cu o bufnita... chestii din astea:). Cert este ca iubirea mea bucolica fata de vrabii a scazut drastic.
   In rest, depresii si fericire... sau depresii intr-o fericire.
   Mi-am propus sa iau la rand toate magazinele de handmade din tara, pe care le gasesc pe google, sa le scriu despre mine si sa le propun o colaborare. Idee geniala si totusi extrem extrem de proasta. Geniala pentru ca din 100 de magazine am sansa, asa gandeam eu, sa gasesc unul cu care sa pot colabora, dar si foarte foarte proasta, pentru ca ma loveste teribil in moral. Am scris la 5 magazine, mi-au raspuns 2. 3 nici nu au catadicsit sa se deranjeze, iar 2 mi-au motivat refuzul pe ideea ca au doar marfa pe care o fac ei si nu vor alta.
   Mi-au amintit de o fata care asta vara  avea un cort cu cateva fuste tutu si i-am propus sa le primeasca si pe ale mele (aveam si eu cateva fuste pictate) sa isi ia comision, parte din chirie, etc... mi-a raspuns asa : "Dar cum, sa pun fustele tale langa ale mele?" :)
No comment. Va doresc o zi minunata!
"Zambeste mereu si viata se va plictisi sa te mai supere!"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu