duminică, 1 aprilie 2018

Targul de la Ploiesti

Targul de la Ploiesti s-a incheiat. Din cauza iernii care s-a tinut cu dintii de luna martie, din 2 saptamani de targ, au ramas 4 zile, din care practic cu vanzare 2 zile. Prima s-a pierdut cu instalatul, ultima (duminica) a plouat pana la pranz. Au deschis la 12 cand ceilalti incepeau sa stranga. Au mai stat o ora. Vineri si sambata, zile frumoase dar cu foarte putini vizitatori, desi macar pentru targul de carte, care era destul de mare, tot ar fi fost frumos sa vina.
Norocul meu ca a trecut pe acolo o fata hippie si a cumparat ceva si de la mine. II multumesc. Acopar si eu cheltuielile cu pachetul trimis, cu benzina fetelor, si cu pachetele trmise inapoi.



   Asta o fost povestea acestui targ, latura practica si materiala. Latura boema a fost insa foarte placuta. Fetele s-au intalnit, au vorbit, s-au plimbat, au stat la soare. Asa am si eu un regret ca nu am participat, dar nu mi-as fi acoperit cheltuielile cu benzina.
  Organizarea a fost faina, mesele mari, spatiu. Anii trecuti a tinut chiar 2 saptamani, ceea ce ar fi fost intr-adevar ceva! Poate altadata va fi ma bine.
Eu sunt bucuroasa ca cineva a apreciat creatiile mele si chiar se va bucura de bratara mea si de cerceii aceia deosebiti. :)  Ma incurajeaza sa mai fac. Si asta conteaza.


Aici puteti vedea si un filmulet mic de la targ. Un targ mare, frumos, bogat, dar cam singur.


Creatiile mele handmade, mai vechi si mai noi, le puteti vedea pe blogul meu de prezentare:
http://indrani-handmade.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu