joi, 5 aprilie 2018

Ce mai lucram, ce mai citim, inainte de Pasti?

   
 
Trec printr-un gol lucrativ. Citesc mult. Lucrez putin (totusi am lucrat ceva - bratara de mai jos). Nu pentru ca nu as avea chef ci pentru ca nu vreau sa fac prea multe bijuterii si sa nu am prin ce cutii sa le mai indes. Cand am pe unde sa le expun am entuziasm, cand nu, o dau pe pauza. Asa e dupa un targ prost. Dar mai sunt si alte motive... curatenia de Pasti... si noutatea pe care o pregatesc.
     Da, pregatesc o surpriza. ma pregatesc pentru a modela ceva nou, ce nu am mai facut pana acum. Nici nu am vazut la noi in tara, sa faca cineva. Nu am vazut eu, poate exista. Dar noutatea nu v-o dezvalui. Ramane deocamdata asa... o surpriza. Va pot spune doar ca pentru aceasta noutate am nevoie de un cuptor. Iar acum sunt in perioada in care astept sa mi se faca cuptorul.
       Si-n asteptarea asta m-a luat asa o lene... de primavara. Stau pe balansoar sau ma duc cu cateii pe deal si citesc. M-am bronzat deja numai pe jumatate dreapta a fetei. Trebuie sa-mi schimb dealul sau pozitia in balansoar.
Treaba cu cititul m-a entuziasmat tare cand am descoperit cititul de pe tableta. Credeam ca nu e posibil, ca nu ma voi bucura de un citit in care nu dau eu foile... asa imi ziceam "mai, daca nu tin eu cartea aia in mana, parca nu citesc" si sufeream de frustrare ca o bleaga ori de cate ori auzeam de o carte si nu reuseam sa mi-o cumpar. Ei acum, na, ca s-a produs schimbarea. Acum am o intreaga bibleoteca la un download distanta.  Ce simplu era. E drept ca nu dau foile, ci doar misc randurile cu degetul pe tableta.
      O prietena virtuala mi-a spus de o carte: ,,cetatea celor o mie de sori"- khaled hosseini, si mi-a trimis-o si in format pdf. Asa am spart gheata. Ce fericire, ce eliberare! Mi-am dat acum seama ca una din marile mele frici era sa nu raman fara carti bune in perioadele proaste. Ca nu pot citi orice. Iar fara o carte buna la-ndemana ma simt ca o scolarita fara acadele sau guma de mestecat. Sunt si perioade cand nu citesc cu lunile, ca alte nebunii imi vibreaza prin cap. Dar acum sunt in perioada asta. Ma incalzesc cu soarele si cu noi povesti... Acum citesc Paula -Isabel Allende
Ba azi am vopsit si o bucata de poarta.


Mai multe creatii handmade puteti vedea pe blogul meu:
http://indrani-handmade.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu