sâmbătă, 14 aprilie 2018

Ce mi-au adus anul acesta Sarbatorile Pascale

Sarbatorile Pascale aduc mereu un soi de primenire in vietile noastre. Anul trecut a fost diferit. M-a indemnat catre o rugaciune muta, un fel de meditatie pe muzica asta superba:


Muzica si starea m-a petrecut asa cam jumatate de an.
Cand eram mai mica ma duceam de Inviere  cu matusa mea la biserica Greaca, in Constanta. Acolo e ceva cu totul special. Am mai fost si la alte biserici de-a lungul timpului dar nu am mai simtit la fel, o singura data, in biserica de la Costinesti sat. Matusica mea se duce an de an acolo, la biserica Greaca si sta de la 11 pana la 5 dimineata, desi are 78 de ani. Biserica e mare, slujba e superba, poate si preotul are un har aparte...
Anul acesta am simtit sa ma innoiesc printr-un alt fel de rugaciune, rugaciunea zilnica, mica, pentru toate nimicurile, pe care nu le inteleg, pentru a cere calauzire pentru fiecare pas. Anul trecut a fost o ruga pentru iubirea mare, anul asta pentru iubirea mica, in maruntisurile vietii... in fiecare ungher al ei sa-L chem.
Va doresc un an minunat si plin de impliniri si bucurii mici, care ne cladesc viata secunda de secunda!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu