vineri, 12 ianuarie 2018

Reginele din Caucaz - colectie de bijuterii unicat




     Cum vad eu Reginele din Caucaz... le vad calarind... spatii intinse, imense... libertate... Muntii, dealurile sunt toate ale lor. Reginele mele sunt salbatice, salbatice prin libertate, o libertate pe care cei "civilizati" vor sa le-o ia... Sunt despletite si frumoase cum numai ele pot fi, ochii lor ard cand te privesc si daca e nevoie sa lupte sa-si apere familia sau iubitul o vor face.  In lumea lor, in care curajul si iubirea devin una, nu e nevoie de legaminte sau de semnaturi.
   Aici iubirea este confirmata doar de o privire, de gesturi mici si intelesuri adanci, este o camaraderie pe viata. Iubirea nu este in cantitati inegale: mai mult de la mine, mai putin de la tine, pentru ca aici oamenii nu sunt in minte ci in inima, iar iubirea este o simpla regasire fireasca a doua suflete care se iubesc.


       Traiesc in corturi mari din piei si frumusetea lor este ca ei: salbatica si libera. In interiorul corturilor totul e de o frumusete uluitoare. Obiectele din lemn sunt migalos pictate, si vasele si metalul atent lucrate. Nimic nu e banal sau standard, sau uitat. Acolo fiecare obiect este un artefact primit in dar de la strabuni, si folosit de generatii.
Acolo lucrurile se fac frumoase pentru ca se fac cu mana si cu suflet si nimic nu e lasat la voia intamplarii ... pentru ca bogatia este pentru toti si vine mai intai din interior.
Nu stiu eu sa descriu in cuvinte, dar poate ca Reginele mele va vor vorbi mai bine:






Nu stiu din ce lumi ma adap. Intr-o noapte am visat ca am fost o femeie cerchiza. Asa pur si simplu, am auzit o voce care mi-a zis: "Ai fost o femeie din neamul Cerchizilor".
Nici nu stiam ce-i aia, am cautat pe net.. si cand am vazut dealurile alea nesfarsite si caii lor, am stiu ca am fost acolo. Am trait candva in libertatea aceea. Nu cea de azi, desigur. Cerchizii sunt un popor de viteji, misterios si plin de spiritualitate. Un popor cu o limba aparte, de care stiu foarte putini, si doar vitejia lor a facut sa supravietuiasca tuturor cotropitorilor si sa nu fier rasi de pe fata pamantului, ca alte neamuri din zona lor, care au disparut complet. Dar, va voi vorbi despre ei si frumoasele lor femei intr-un alt articol.
Puteti vedea intreaga colectie de bijuterii aici.

mai multe bijuterii handmade create de mine puteti vedea pe blog:
http://indrani-handmade.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu