duminică, 8 aprilie 2018

Mandarin Moon - prima mea iubire in modelaj


Primul meu ghid in ale modelajului de fimo a fost Mandarin Moon. A fost iubire mare. Am cautat cu aviditate creatiile ei, tutoriale, amanunte despre ea. Nu am gasit prea multe. Tutoriale chiar deloc. Tine cursuri de modelaj, de aceea nu are tutoriale, daca vrei sa inveti ceva de la ea trebuie sa platesti. In cateva locuri (foarte rar) povesteste cum face unele lucruri... si asa pandind-o, cautand-o avida, adulmecand-o... am reusit sa fur cate ceva de la ea. Prima bratara inspirata de ea a fost bratara Paradis :)



O alta bratara inspirata de ea...


Ce mai imi tremurau mainile... :)  Bineinteles, inceputeul meu a fost timid, fata de creatiile ei perfecte... dar apoi m-am desfasurat din ce in ce mai relaxata. Au urmat multe ore, nopti pierdute cautand tutoriale, ale ei sau ale altora. Rusii abunda in tutoriale. Americanii au putine tutoriale gratuite.
Mandarin Moon, un talent inegalabil, este o autodidacta, a lucrat din pasiune ani de zile, pana a ajuns sa-si stapaneasca tehnica. Astazi nu stiu cati bani face din vanzari, dar sigur face treaba buna cu taberele de creatie, retreat-urile ei, in care ii invata pe altii ce a invatat ea singura de-a lungul timpului.
Cateva din creatiile ei inspiratoare:






Creatiile ei le gasiti mai mult pe Pinterest si pe DeviantArt.
Creatiile mele le puteti gasi pe blogul meu :)
http://indrani-handmade.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu