luni, 23 aprilie 2018

Colierul de calcite si amazoana cu buze rubinii

   
Uneori singura mea mare iesire in lume, poate fi pana la Mega sau la Lidl. Ne ducem cu masina. O plimbare utila si placuta. Uneori poate fi doar pana la posta sa-mi ridic pachetul cu pietre. Si atunci e motiv de mare bucurie...

   Acum cateva saptamani am primit pachetul cu pietre de la Ionut. Jadurile m-au incantat din prima. Cu ele era simplu. Erau predestinate clar pentru pandante. Urma doar sa-mi etalez imaginatia la sistemele de prindere.
Provocarea mare erau insa calcitele. Mici, inghesuite in niste pungulite mate, ele insele fara culoare, zburlite taios si atat de diferite unele de altele ca ma intrebam daca voi reusi sa fac ceva cu ele. Stateau mute in fata mea si nu-mi spuneau nimic. Le scoteam din cand in cand din pungi, ma uitam la ele... nttttz... nici de data asta!


  Si iaca, acum doua zile m-a lovit inspiratia, asta si pentru ca am primit vesti bune, ca vom face si vom drege cu un magazin de bijuterii, bucuria parese ca mi-a vibrat profund in subconstient, caci a revenit de acolo ca un gheizar peste bietele mele calcite care s-au aliniat brusc, si-au inceput sa si semene parca unele cu altele, dupa nevoie.
  Una peste alta, sa nu mai lungesc vorba. Colierul s-a facut, pietricelele s-au asezat... cuartzele slefuite de ape, mici, rotunjoare, line, duioase si calcitzii duri, rebeli, salbatici, ascutiti ca varfurle de harpon... si iata... colierul meu de amazoana, cu cercei lungi si buze rubinii... :)



Toate creatiile mele handmade le puteti vedea pe blogul de prezentare:
http://indrani-handmade.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu