miercuri, 11 aprilie 2018

Bulina alba - handmade :)

   Zilele trecute am intrat pe niste pagini de facebook cu DIY, ca imi place foarte mult sa vad ce mai fac altii, ce idei mai nascocesc, cum mai mesteresc, etc. Credeam ca tuturor ne plac astea, dar am fost foarte surprinsa sa vad comentarii rautacioase, si nu putine! Paginile erau de limba engleza. Deci foarte exigenti la DIY-uri, domnii de limba engleza: ca DIY-ul din imagine e prea complicat, ca ideea aia e o porcarie, ca anumita postare nu are legatura cu DIY-ul... si tot asa se gaseau unul, doi, la fiecare postare. Eu ii credeam pe oamenii astia mai civilizati... sincer!
    Oricum nu m-am putut abtine si unuia chiar i-am raspuns... ca acele DIY nu sunt pentru el, neaparat, nu-l obliga nimeni sa le faca... :) sunt acolo ca idee, pentru cei carora le place sa vada cum lucreaza altii... si nu trebuie sa fie nepoliticos :). Nu credeam ca va citi mesajul sau ca cineva se va transforma din asta, dar eu m-am descarcat. Si el chiar a cititi si mi-a raspuns... ceva cu mult shit si ca ce mare lucru a facut ala... grrrr
 Asa ca revin pe paginile noastre de limba romana unde lumea este atat de politicoasa si draguta! ( ma refer strict la paginile de handmade si DIY)... si nu, n-am sa plec din Romania, sper! In nici un caz la americanii astia cu fetzele lor relaxate si latite de orgoliu, ca ei le stiu pe toate. Ii iubesc asa de departe, e bine ca exista la Deveselu... si cam atat. 
Am gasit o bulina alba in tara mea si deci... rezist :) ma tin de ea! incerc sa rezist!

Mesterelile mele  facute cu manutele mele, si chiar cateva DIY, le gasiti aici pe blogul meu de prezentare. Aici nu intra nici un american sa comenteze el destept.
http://indrani-handmade.blogspot.ro/

Un comentariu: