joi, 26 aprilie 2018

Vecinii mei sunt in vacanta


       Cand eram mica ma intrebam de ce oare oamenii mari vorbesc asa de tare? Cred ca am ramas la fel de mica si ma intreb la fel si azi, cand mi-au venit vecinii. Si-n stanga si-n dreapta am numai  vile de vacanta. Iar acum e vacanta :) Stau afara si vorbesc, si chiar daca stau la masa, vorbesc de parca ar sta unul pe un deal, unul pe celalt. Cred ca le trebuie niste binocluri :) ... Aici e o liniste deplina fara ei...  doar cainii care latra, pasarile si uneori raul.  Mereu cand vin ma intreb: de ce vorbesc oare asa tare, sau eu vorbesc mereu in soapta?
       Azi m-am trezit foarte de dimineata sa fac ultimele pregatiri pentru pachetul pe care l-am trimis la un eveniment. Mai aveam de pus niste etichete la pandantive. Dupa ce pachetul a plecat am terminat cartea Paula de Isabel Allende, apoi am atipit in balansoar. Dar m-a trezit vecinul care tundea iarba cu o foarfeca si vorbea ... cand cu un prieten, cand cu catelul, undeva in spatele meu. Dar vorbea asa de tare ca aveam senzatia ca e chiar sub balansoarul meu. Am ramas asa nemiscata, pana si-a facut de treaba in alta parte, sa nu cumva sa-l calc cu papucul peste nas :) Ce sa mai zic? Daca acest sat se transforma iar in oras turistic va trebui sa ma mut.

    Creatiile mele fabuloase le gasiti in casuta mea linistita :) si pe blog:
http://indrani-handmade.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu