marți, 27 martie 2018

Vise si obsesii. Profesionalism si bijuterit.

 
  Din cauza frigului, se pare ca targul nostru handmade se va reduce la 4 zile, 29, 30, 31 si 1 aprilie, drept pentru care nu ne-am mai deplasat pana la Ploiesti.
Am lasat toata zgribuleala pe prietenele noastre:   Lilly Design si Chloe Design, pe care le veti gasi deci, in fata teatrului din Ploesti, impreuna si cu cateva din bijuteriile noastre.

   Obsesia mea cu suporturile de bijuterii declansata de acest targ, nu s-a oprit insa odata cu renuntarea partiala la el. Ea continua. Am realizat deci: copaceii cu bijuterii, suporturi de bratari, un "tablou" pentru cercei si sigla cu Indrani Handmade. Le-am facut pe toate visand la un magazin al meu, sau al nostru... da, in aceasta prioada, in care viitorul micilor intreprinzatori in Romania pare extrem de sumbru, noi indraznim sa mai visam, nu stiu pana cand. Oricum, eu am inceput cu potcoavele ca sa chem calul... potcoavele aduc noroc.


   Obsesia cu prezentarea bijuteriilor, se leaga de fapt de o obsesie mai mare, pe care o am in ultima vreme. Obsesia profesionalismului. Obsesia calitatii impecabile atat a produsului cat si a modului de prezentare (suport, fotografii, etc). Eu nu am fost o perfectionista si nici nu sunt. Am fost si sunt o dezordonata. Ma gandeam mereu ca "merge si asa", ca oamenii pot sa intrevada dincolo de o imagine mai putin expresiva, calitatea, frumusetea, etc...  Dar nu e asa. Experienta mi-a dovedit ca daca vrei sa ajungi la inima oamenilor trebuie sa le spui toata povestea perfect. Tu ca povestitor, nu poti sa le zici ... "fragmentul asta e lipsa, va imaginati voi mai departe". Trebuie sa le prezinti totul in detaliu si perfect. Si sa  reusesti sa ii faci sa se bucure de lumea ta la fel de mult cat te bucuri tu de ea, atunci misiunea ta e cu adevata implinita! Pentru asta totul trebuie sa conlucreze: poze, suport, etichete, foto-model (inca nu am, dar visez la el), filmulete de prezentare, muzica, textul, detaliile despre produs, modul de ambalare, etc  Totul conteaza.  Si ... totul devine arta cand totul conteaza.


    Asta e experienta mea din ultima vreme, e ceva nou pentru mine: ca o largire a constiintei, o largire a viziunii, o privire mai cuprinzatoare a intregului ansamblu, e fain, o descoperire, o crestere! Altii, cu siguranta au trecut de mult pe aici, altii inca nici nu au ajuns, fiecare e pe drumul lui si se bucura de magia drumului sau.

  In rest ce sa zic? Mi-as  dori sa am un magazin al meu de handmade, sa pot expune in niste magazine mari, cu clienti bogati, relaxati si excentrici si sa gasesc niste colaborari fructuoase....   Asta visez eu, e o ora cam tarzie :)

http://indrani-handmade.blogspot.ro/

Toate creatiile mele handmade le puteti vedea pe blogul meu:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu