marți, 10 iulie 2018

O colectie inspirata din arta populara romaneasca

De cateva saptamani am inceput colaborarea: LilyDesign. + Indrani Handmade = LOVE (adica Romanian Handmade Team)
Pana acum participam doar impreuna la targuri. Acum am facut un pas mai departe si ne-am gandit sa facem o colectie unitara pe tematici de folclor romanesc: "Traditii Romanesti".
 Am imbinat deci, haine pictate manual, din materiale naturale: panza de bumbac, in sau panza topita cu accesorii realizate din diverse paste modelatoare, stilizand intr-o maniera moderna elemente de folclor romanesc sau chiar dacic.
Suntem la inceput, iata-ne deci primii pasi:



Mai avem si alte modele in lucru, inspirate din cusaturile traditionale, covoarele oltenesti, sculpturi in lemn , ceramica si multe, multe alte mestesuguri romanesti de mare arta. Am descoperit prin aceste cautari o bogatie inepuizabila in arta populara de pe meleagurile noastre, de aceea cred ca ne vom consacra mult timp de acum in colo acestei minunate colectii.




Toate creatiile mele handmade le puteti gasi pe blog:
http://indrani-handmade.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu