vineri, 29 iunie 2018

Ce poti face intr-o zi ploioasa?


Ce poti face intr-o zi ploioasa?

   Poate altadata as fi ales sa ma uit la televizor sau sa citesc, dar azi am ales de dimineata gentuta asta. Am zis doar ca ma uit un pic la ea, sa-mi fac o idee cam ce si cum o voi lucra. Si uite ca am pus mana pe ea si nu stiu cand au trecut 12 ore.











Am primit-o de la o prietena care m-a rugat sa-i fac o mandala pictata pe gentuta un pic patata.
In rest mi-a lasat libertate deplina. Ce-o sa iasa din libertatea asta deplina mai vedem. Deocamdata m-am indragostit de gentuta asta atat de handmade si hippioata tare, ca musai a devenit sa-i mai fac ceva: cercei, papuci, tricou... nu stiu, dar nu o pot lasa asa. Nu e perfecta. Nimic la mine nu e perfect, cum vad eu la alte fete, dar poarta o stralucire interioara inegalabila. Si nu ma laud :).

Asa ca purcedem inainte si vom vedea ce va mai iesi. Momentan ii mai trebuie o patina vintage si un lac final. Apoi va voi tine la curent cu muliplicarea mandalei pe diverse accesorii absolut indispensabile din acest moment. Ba imi vine in minte sa-i fac si o curea, cu niste rotunduri asa pictate... 
Noapte buna, si nu uitati sa tineti aproape noutatile Indrani Handmade :)
http://indrani-handmade.blogspot.com/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu