marți, 8 ianuarie 2019

Vesta crosetata - proiect finalizat

 In ultima vreme mi-am cam lasat fimo-urile de-o parte. Asa e iarna, iti vine sa te invelesti in lucruri moi. :)

 Am ales sa fac o vesta crosetata, cu multe rotocoale, ce se mai numesc si mandale, din multe fire, ca sa nu ma plictisesc!

Modelul si schemele dupa care m-am inspirat
le gasiti aici: https://andreialessatricos.blogspot.com/2015/01/bata-selena-gomez.html


Eu am ales un singur model de rozeta, si am facut-o patrata, dreapta, nu rotunda la gat, si fara maneca. Firul meu de asemenea este mai gros.

Cred insa ca ar fi iesit frumoasa si asa cum este bluza initiala. Merita incercat, cu suguranta!
As incerca si un fular sau un patrat sau un sal in colt, sau doar niste maneci!!! dar atatea planuri mai am... iar crosetele astea cu flori sunt totusi migaloase! 

 Spor la lucru va doresc si un an nou cu impliniri!






Vedeti mai multe detalii  si o puteti comanda aici: Vesta cu mandale


Creatiile mele handmade de tot felul le gasiti aici: https://indrani-handmade.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu