miercuri, 30 ianuarie 2019

Lucrez de zor la Russian Empire Collection :)

  Imi place cum suna :) dar dincolo de asta, imi place procesul insusi. Iti alegi o tema, apoi cauti material, te documentezi... apoi incet, incet chiar intri in lumea aceea, mai mult sau mai putin, cat poti, cat iti permite structura, frecventa sau Dumnezeu mai stie ce.

Partea fascinanta este tocmai aceasta patrundere.
In prima faza ma uit, imi place dar nu am nici cea mai vaga idee despre ce as putea face eu, apoi tot uitandu-ma, citind, ascultand, dupa o vreme, mintea mea incepe sa croseteze singura. Asta e semnul ca am intrat! Atunci incep sa vad si ce are distinctiv acel popor, ce forme, ce simboluri. Nu stiu in ce masura imi ies mie opere de arta, dar stiu in ce masura imi place procesul acesta de patrundere in inima unui popor, sa-i simt esenta.

Caci esenta oricarui lucru: fiinta sau popor e ca o bijuterie, pe care o simti in inima!

Aici veti putea vedea Colectia Russian Empire, zic veti, pentru ca momentan lucrez la ea.

Totul a inceput in toamna cand o veche si draga clienta de-a mea, o doamna cu gusturi fine, m-a rugat sa-i fac o pereche de cercei din fimo, bineinteles unicat, ca ai lui Janna Baranovska...., o rusoaica care traieste in Anglia, si care lucreaza in fimo, intr-un mod exemplar dupa parerea mea.
Eu expusesem ceva din creatiile ei, pentru ca la ora aceea ma incanta nespus doamna aceasta, artista in polimer.
 Asa ca, clienta mea, fascinata si ea, a vrut sa-i fac niste cercei.

Eu nu copiez pe altii... nici pe mine nu ma pot copia, daramite pe altii... asa ca in prima faza am refuzat-o. Ea a insistat, uf, totusi am zis, hai, ok, de dragul ei voi incerca sa fac ceva in stilul ei dar cu manutele mele. Ce mi-a iesit vedeti in imaginea de mai sus si in colectie Russian Empire, partea mai colorata. A fost o experienta interesanta ptr mine... mi-a fost un pic greu, dar  dupa o vreme parca ma tot intorceam ca hipnotizata la tezaurul rusesc... ba la un tar, ba la un dans, ba la porturile lor populare cu broderii, in final, dupa ce mi-am amintit povestea tarinei Ecaterina I, totul s-a dezlantuit. M-am prelins ca o indragostita peste bijuteriile Romanovilor, sau pe cele ale altor ducese si printese , pana am auzit balalaika catandu-mi de una singura in cap! Atunci mi-am zis: no hai ca a sosit momentul! sa vad ce-o mai iesi si de data asta!

Si iata aici ce mi-a mai iesit! Apai ce-o mai iesii de acum incolo chiar nu stiu, sper ca o iesi de bine si de frumos in casa, ca la drum de seara nu ies! Poftiti deci la mestereli! Calde! Proaspete! Imperiale! Princiare! Chirilice! si  sclipitoare! :) Poftiti la handmadeuri unicate in ritmuti de Kalinka!

https://indrani-handmade.blogspot.com/search/label/Colectia%20Russian%20Empire
click pe poza pentru a vedea colectia Russian Empire




2 comentarii: