sâmbătă, 3 februarie 2018

Cum e sa pictezi o fusta

http://indrani-handmade.blogspot.ro/
    In Atelierul meu de fimo se mai petrec si altele decat Fimo. Se mai petrec, de exemplu, niste maci pictati (partea cea mai frumoasa)  si multa croitorie.
   Cand m-am apucat sa fac aceste fuste, pentru Romexpo mai 2017, nu mai pictasem de ani buni, iar pe panza vopsita mai facusem doar niste desene foarte simple. Cand am re-pus, deci, pensula in mana am avut sentimentul ca acum pot sa mor linistita daca viata mea daca va fi traita asa de acum in colo. Pot sa mor impacata, ca viata mea nu s-a irosit in zadar. :) Da, poate altii cred ca trebuie sa construiesti palate, sa schimbi istoria sau sa descoperi noi continente ca sa ai parte de acest sentiment, dar nu, uneori viata nu ne cere lucruri absurde sau marete ci doar sa ne intoarcem Acasa.
   Ei bine, asemenea fiului risipitor, m-am  intors si eu Acasa, la pictura cea dintai, si  m-am aruncat cu voluptate asupra acestei indeletniciri si timp de o luna si jumatate nu am facut altceva decat fuste si bluze pictate. E o experienta unica, pe care o recomand tuturor, ca au sau nu au talent, ca esti copil sau adult, la gradinita sau la pensionare, sa faci niste cercuri pe o bluza, sau chiar sa te joci cu buretele, cum am facut eu la fusta de mai jos, nu e mare lucru... dar iata ce poate iesi:






http://indrani-handmade.blogspot.ro/  Joaca cu culorile, pe o panza vopsita cu mainile tale, parca te scoate din lumea asta, te duce in vremurile alea de demult in care toate lucrurile erau facute asa. Bine, eu visez sa le vopsesc in culori naturale, cu plante sau minerale, dar inca nu stiu arta asta... ramane s-o mai studiez pe viitor.     Tutoriale pentru pictat se gasesc pe net o mie. Le puteti alege pe cele mai simple si apoi veti descoperii ca puteti face minuni, trebuie doar putin curaj si cateva materiale de stricat :)

http://indrani-handmade.blogspot.ro/


Fusta asta chiar mi-a fost cumparata de o rusoaica :)


  Aici puteti vedea mai multe lururi create si pictate de mine, si toata pasiunea pe care am pus-o in ele :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu