miercuri, 21 octombrie 2020

Nu m-am apropiat cu ideea sa-mi placa, dar au devenit cerceii mei preferati!

 "Nu m-am apropiat cu ideea să-mi placă. 

În fapt, mereu imi propun ca la prima vedere să nu mi se întâmple nimic în preajma bijuteriilor. Să pot fi curioasă fără entuziasm sau fără ideea achiziției ulterioare. Să pot lăsa din mână fără să simt necesitatea de-a mă consola că nu le-am creat și poate, nici nu voi ajunge să le port. 

 



Bijuteriile Orietei au însă , la celălalt capăt al lor, o creatoare care valorează prezența privitorului, pe care nu-l pune să aparțină automat categoriei clienți. 

Un echilibru subtil cu politețea și eleganța, un echilibru al cui știe că " vizitele la bijuterii" sunt dintre cele care se prelungesc și se repetă!"

Laura Catalina Dragomir


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu