joi, 14 februarie 2019

O zi in atelierul meu - colectia Russian Empire

Cateva poze din timpul lucrului si cateva secrete din casa :

 Ce materiale folosesc? Pasta polimerica, rasina, foita de aur, mai folosesc margele de sticla, pigmenti, sclipici, sticla pisata, vopsele pentru sticla, cristale, etc

La o bijuterie lucrez intre 4 si 6 ore (uneori mai mult, evident, depinde de complexitate). Apoi urmeaza cuptorul, lacuitul sau pictatul, daca e cazul, uscatul si asamblatul.

Totul este realizat manual. 

Apoi urmeaza sedinta foto si distribuirea. Partea de marketing imi ia mai multe ore pe zi decat lucrul insusi.



 Am inceput Colectia Russian Empire inspirandu-ma dupa bijuteriile familiilor regale, apoi am descoperit rochiile lor cu broderiile acelea fabuloase, apoi Kokoshnik-urile lor traditionale. Totul este fabulos la ei!


 Arta Rusiei, ca arta oricarui popor batran, cu multa istorie si multa arta, in care s-a pus mult, mult suflet, este atat de bogata, practic infinita. Poti acolo intra sa te adapi infinit cu inspiratie.


Trebuie sa-ti placa ceva foarte foarte mult ca sa poti apoi sa simti dorinta de a-l redarui lumii prin prisma ta. Eu simt o mare bucurie facand asta.

Vedeti intreaga colectie aici:
Russian Empire Collection

Citeste si: Lucrez de zor la Colectia Russian Empire, sa vedeti cum am inceput aceasta colectie si de ce.



 Si pentru ca una din cliente m-a rugat sa-i scriu si povestea fiecarei bijuterii, am inventat acest mod dragut de prezentare.


Daca de asemenea doriti sa trimiteti cadou cuiva direct de la mine,  ambalez frumos, pun mesajul si trimit unde doriti.



Ma puteti contacta
pe email:
indrani.handmade@gmail.com
facebook:
https://www.facebook.com/indrani.handmade
tel: 0737693430

 sau puteti vizita magazinul meu online: 
 https://www.crafty.ro/indrani


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu