miercuri, 12 decembrie 2018

La Casa de sub Padure


   Azi am purces la plimbare, ca a fost o zi superba: soare cu frig.  Am luat-o pe langa un izvoras de unde ne luam cateodata apa, si am ajuns la Casa de sub padure.   In spatele meu se vad Predelut si Sohodol, un pic mai la dreapta Vila Bran, care de fapt e un complex de vile foarte fain amenajate, mai ales pentru copii.




Colo spre dealurile alea mai inaltute este Poiana Brasov.



 Viata la tara de munte e frumoasa, pitoreasca, aerul curat, dar e frig si de multe ori mi-este foarte dor de mare. Pe lista mea pentru Mos Craciun zace si anul acesta cu litere mici, intr-un colt, un abonament la piscina.
E frig, ziceam, si mereu uit ca nu sunt la mare, si ma imbrac ca pentru Mamaia Beach.



Aici fara niste egari pe sub blugi nu poti sa faci plimbari lungi. Iar eu iar am iesit la plimbare ca intr-o calda zi de primavara intr-o pereche subtirica de egari, fara fular la nas, asa ca la drumul spre casa mi-a cam inghetat tot iesea de sub haina.
Ajunsa acasa m-am varat sub plapuma cu un bidonas de ulei de eucalipt langa mine si o cana cu ceai cald de cuisoare, si de abia dupa ce m-am incalzit bine, am inceput sa va scriu.

Si o poza cu castelul Bran... daca tot am facut-o :)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu