joi, 15 martie 2018

Ne pregatim de targ



     Azi nu pot scrie acest articol direct pe blog, pentru ca ne-a picat netu'. S-a defectat ceva. A plouat si a luat apa. Cand a nins a luat zapada. Cutiuta mea de internet e expusa intemperiilor precum Caile Ferate Romane. La prima ploaie sau zapada se defecteaza.
Le-am propus celor de la RDS sa fac o hainuta de fas cutiutei, ca tot mi-s cu handmade-ul. S-au uitat la  mine ofensati. Poate s-au speriat ca le iau painea de la gura, asa ca am renuntat. Oricum , dupa cum se vede, au venit si au reparat.

   Ne pregatim de targ, zic.
 La Ploiesti este targul. Incepe de pe 20, si tine pana pe 2 aprilie. Noi o sa ne ducem de pe 27. Cred ca vom cunoaste oameni draguti si asta va fi o experienta bine-venita pentru mine.

   Stau mult singura, izolata de lume. Inainte vreme aveam senzatia ca intelegeam rostul anumitor lucruri, aveam pareri, mici intelegeri, mici "intelepciuni". Acum, de la o vreme, nu mai inteleg nimic, nu mai am pareri. Imi place doar sa fac baie, sa stau la soare, sa fac bijuterii de fimo si sa citesc.
  Inainte simteam ca trebuie sa fac anumite lucruri si le faceam. Acum sunt de multe ori in conflict: imi vine s-o iau inapoi, dar drumul catre inapoi e parca inchis. De drumul catre inainte imi este frica.
Cam atat despre starea mea sufleteasca pe ploaie :).

   Targul de handmade va avea loc in aer liber, in centru si se va desfasura concomitent cu un targ de carte, ceea ce s-ar putea sa fie foarte placut. Sper sa fie si cald.

Ieri am pregatit pachetul cu cateva noi bijuterii pe care le trimit fetelor care vor sta in prima parte. Apoi de pe 27 vom veni noi  cu ce voi mai lucra intre timp. Deja mai am in lucru niste cercei  si astept si pietrele de la Ionut.

  Dupa targ intentionam sa mergem la Sighisoara, apoi acasa, unde o sa ne astepte mama.

 Altfel ce sa zic? Imi fac bagajul, lucrez fimo, ma plimb, mai citesc pe balansoar, adica ma balansez in soare (cand e soare!!!), admirand ghioceii si asteptand sa inflorasca si brandusele si irisii pitici si toti ceilalti vestitori  de  primavara.

Va urez o  primavara cu soare si va invit la Ploiesti --> in centru langa teatru !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu