sâmbătă, 28 iulie 2018

Prima noastra colaborare - magazinul Mon Bijou

Am inceput colaborarea cu primul nostru magazin: Mon Bijou din Bucuresti.
Cred ca suntem fericite :).
Sunt faine si targurile cu atmofera lor boema dar parca bine iti e si sa stai linistit acasa, sa lucrii si altii sa vanda pentru tine. Sa te duci doar sa vezi care din copilasele tale au fost mai apreciate, care isi asteapta inca frumoasa care sa le poarte. Pentru mine asa parca e mai bine. Cred ca si pentru Lily.


Ce pot sa spun? Atmosfera Bucurestiului e alta... mi-e dor de ea. Eu aici din departarile mele nu am mai iesit demult. Ieri am pregatit totul pentru Sighisoara. Am calcat, am etichetat. Nici din casa nu am mai iesit demult. Am lucrat si la blogul nou, si handmade, ba ieri chiar, mi-am luat o pauza si am citit: Jurnalul Oanei Pelea. Ce frumos e! Ca o dantelarie! Ce curaj iti trebuie sa scrii tot ce iti trece prin cap, necenzurat si sa iasa si frumos. Ma gandeam ca asta imi doresc si eu de la acest blog, un fel de jurnal. Sa iasa ceva necenzurat. Dar nu stiu cat reusesc. Pentru ce si pentru cine, nu stiu. Cred ca pentru mine, tot pentru mine.
Acum sa ma laud si cu primele vanzari ale magazinului, pai nu?
Una de la Lily


Una de la mine... dar de la mine nu stiu exact, care din bratari. Trebuie sa fac niste investigatii.




Asta e aventura mea. Fiecare cu visul lui, dar eu ii multumesc acum lui Dumnezeu si Lilei pentru acest joc pe care-l traiesc!
..............................................................................................................................

creatiile mele si blogul meu:
http://indrani-handmade.blogspot.com/
si facebookul
 https://www.facebook.com/indrani.handmade/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu