luni, 23 iulie 2018

Noi idei de lucru cu fimo si bratara mea cu cipsuri de cuart roz

Uneori cam stiu ce am de facut. Reiau teme mai vechi, care mi-au placut, dar pe diverse nuante sau aranjamente si iese in final o colectie unitara. Alteori divaghez pe o anumita tehnica si iar poate sa iasa o colectie. Dar aseara nu am facut nici una nici alta. Am incercat totul nou. Si modul de "metalizare" al bratarii, dar si modul de imbinare a cipsurilor de cuart sunt doua chestii noi. Descoperite acum de foarte curand. Eu nu le-am mai vazut pe net, desi cu siguranta sunt, ca doar nu inventez eu acum roata. Dar tot o sa fac probabil un tutorial cu aceste doua idei de lucru cu fimo.
Ideile cu "metalizarea" si partea cu cipsurile de pietre mi-au tot dat tarcoale zilele trecute, si au iesit astfel doua bratarici:


Acum am imbinat insa cele doua idei.


Si deci, mi s-a intamplat iar, sa ma pun in fata bucaticii de fimo si sa nu stiu ce voi face cu ea. Apoi, cand am vazut ce a iesit, pe la 10 noaptea jubilam de fericire si o impartaseam tuturor prietenilor mei virtuali, dar nu mai putin reali :). Suntem virtuali doar datorta distantei, dar foarte apropiati in nebunia pasiunilor noastre.
Deci iata noua mea izbandire :) in roua diminetii

Creatiile mele toate, le puteti in tihna rasfoi pe blogul meu:
http://indrani-handmade.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu