duminică, 7 ianuarie 2018

Iarna intr-un atelier de Fimo


    Azi de dimineata am mancar o portie de orez cu legume, bostan la gratar si doua cani de sirop din muguri de brad. Eu mi-s vegana de aceea scumpirea untului si a oualelor m-a lasat rece. Mai tare m-a infierbantat ca pare sa se scumpeasca libertatea noastra (dar asta e despre altceva).
 Veti gasi multe fripturi de bostan, de dovlecel, conopida sau ciuperci, la mine in farfurie. Cateva retete vegan, creatie proprie, puteti gasi si pe blogul meu.
   De cand mi-am transformat camera intr-un atelier de fimo, si am ales jobul de artizan, am inceput sa cheltuim altfel, desi traim la fel. Asta mi s-a parut un miracol. Mancam la fel, cheltuim altfel.
    Ce vreau eu sa arat aici, este ca se poate trai simplu, cand vrei sa-ti atingi un tel al sufletului tau. Nu e un sacrificiu, pentru ca nu am renuntat la nimic fundamental in modul meu de viata, e doar o alegere.
     In loc de Uncle's Bens  iau un orez simplu de 2 lei, fasole, mazare uscata, varza si bostanul un pic peste 1leu, painea mi-o fac acasa ca e si mai sanatoasa. Desertul este simplu: ciocolata neagra cu biscuiti. La sfarsitul toamnei, iau de la en gross multe rosii ieftine si le pun la borcan. Toamna ma pregatesc pentru iarna: mai pun la borcan vineciori din padure, fac pasta de macese, mure si zmeura culese de pe dealuri, la congelator. Asa trece iarna cu bugetul dat la minim.
   Eu locuiesc intr-o zona de munte, unde nu cresc decat meri si nuci, oi si vaci. Mai erau cativa corcodusi, dar i-au taiat. Mai este si un cires salbatic, minunat, sus pe un deal. Il astept la vara :). Si cam atat.
 Iernile aici sunt superbe. Prefer iernile cu zapada multa, multa, cu turturi pana la pamant si un strat gros de zapada pe acoperis, care imi izoleaza casa si imi tine de cald.
   Iarna intr-un atelier de fimo, este asa cum ti-o modelezi tu. :)

daca doriti sa vedeti ceva creat de sufletul meu, va invit aici
http://indrani-handmade.blogspot.ro/ 

Un comentariu:

  1. Ce frumoasa e iarna ta!!! Ai dreptate...poti trai si simplu...eu sunt doar fara carne iar lactate minim...spor in proiectele tale.

    RăspundețiȘtergere