joi, 4 iunie 2020

Participarea mea la Fiber Arts & Textiles Symposium

 

Participarea mea la Fiber Arts & Textiles Symposium o puteti vedea pe 24 iunie 2020 - cu tutorialul Fringe Flowers Skirt aici: https://ty104.isrefer.com/go/fas2020/OrietaDimadi.
Vizionarea tutorialului va fi free doar in ziua programata. Apoi se va putea cumpara.

Am lucrat mai mult de o saptamana la creatie si la tutorial. Trebuia sa fie ceva unic, asa m-am gandit, si am realizat ceva unic.
Tutorialul in sine m-a chinuit mult, ce sa zic.
 Sa ma filmez vorbind engleza...
 Si sa ma filmez mai e cum mai e, dar sa ma si vad dupa ce m-am filmat!!! Pentru asta iti trebuiesc nervii tari, nu gluma!

 Stai ca sunt prea grasa, stai ca vorbesc prea incet, stai ca am stalcit un cuvant, doua, sapte! Stai ca trece o caruta, stai ca trece un cioban care isi trage mucii, apoi stai ca se aude o manea, apoi latra cainii, si tot asa. (Am inregistrat afara, ca in casa nu am lumina).
Cam asta a fost aventura. Deci partea cu inregistratul nu mi-a placut! Dar am trecut peste.

Daca mi-l accepta e sigur doar pentru creativitate si produs.

Aici sigur sunt in standard: am venit cu ceva nou, complet original. E ceva nou si ptr mine. Nici eu nu am mai vazut asta nicaieri.  Panza vopsita manual, decupata, franjurata si umplute golurile cu flori crosetate.

Proiectul in sine mi-a placut! Provocarea mi-a placut mult! Aceasta competitie cu mine insami, ca nici eu nu stiam ce va iesi! Si iata ca a iesit ceva destul de wow!!! culorile sunt wow, ideea e wow.
Mai ales ca americanilor le place stilul boho-gipsy! Deci sper sa am succes! :)


Creatiile mele nesfarsite le puteti vedea aici: https://indrani-handmade.blogspot.com/





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu