sâmbătă, 1 februarie 2020

Simpozionul de Argila Polimerica 7-15 februarie

http://www.polymerclaysymp.com/

Ce cadou mai frumos puteam sa primesc de ziua mea decat participarea la acest eveniment!!!
Au fost invitati 20 de artisti in argila polimerica din intreaga lume.
Romance suntem doua: Mihaela Georgescu (care are un nume f romanesc dar locuieste in SUA) si eu (care locuiesc in Romania dar am un nume strain).

Sunt bucuroasa tare! Mi-au pus poza in mijlocul afisului!!!
A fost un pic si cu peripetii. Imi pierdusera filmuletul. Si eu il stersesem dim greseala din calculator. L-am cautat febril, apoi m-am calmat. Ma pregateam sa fac altul. Apoi m-au anuntat ca l-au gasit. Cred  ca asta a fost de fapt cel mai mare cadou de ziua mea, ca l-au gasit! :)

Aici e setul cu care particip, o bucatica mica din fimuletul realizat de mine pentru acest simpozion:



Intreaga colectie Mozaic o puteti vedea aici:
https://indrani-handmade.blogspot.com/search/label/Colectia%20Mozaicuri







4 comentarii:

  1. Felicitari! Am aruncat o privire pe galeria dvs de produse si pot spune ca imi plac toate; sunt adevarate creatii handmade, "specie pe cale de disparitie" am uneori senzatia, vazand afluenta de asa-zise produse handmade fabricate din cateva componente importate pe container si lipite pe un biet suport...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Va astept oriand si pe fb sa ne imprietenim :) https://www.facebook.com/orieta.dimadi.5

      Ștergere
  2. Bijuteriile arata minunat! Cu totii asteptam ziua de duminica sa vedem tehnicile pe care le-ai folosit ca sa creezi asemenea minunatii! Si eu sunt tare bucuroasa pentru interestul pentru Fimo din Romania si din strainatate si pentru artistii romani care lucreaza cu Fimo. Iti multumesc ca m-ai mentionat in postarea ta! Iti urez succes in tot ce iti doresti tu sa realizezi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! Eu nu am apucat sa ma uit la nici un tutorial in afara zilei mele :) desi tare as fi vrut sa il vad si pe al tau, dar am fost un pic incurcata, am crezut ca sunt free toate pe tot parcursul simpozionului, nu doar in zia respectiva, si de aceea am pierdut prima zi... pe celelalte le-am pierdut din diverse alte motive :)

      Ștergere