duminică, 29 septembrie 2019

La Targul Pentru Artizanat si Mestesuguri

Targul acesta este sustinut de Ministerul pentru mediu de afaceri, si are ca scop promovarea si incurajarea mestesugurilor romanesti. O initiativa laudabila, doar ca minunat ar fi daca l-ar pune la sfarsitul lui august, nu la sfarsitul lui septembrie. Anul acesta a avut loc in Bran.


 Organizatorii au fost foarte draguti, ne-au facut si bannere cu numele firmei :).
Un targ cu vanzari slabe, spre 0, poate cei de-afara sa fi avut mai multi vizitatori, pentru cei din corturi sigur a fost la minim.
Muzica de nunta non-stop, pentru nasu' mare si la maxim, ca-mi suna si acum in cap, vizitatori extrem de putini, care de abia asteptau sa se duca sa-si ia bulzul de la Ravasitul Oilor, ore intregi in care nu trecea nimeni.


Dar o experienta totusi frumoasa. Am vazut expozanti multi si foarte talentati. A fost obositor, dar nu-mi pare rau. Am cunoscut oameni deosebiti si am plecat cu o viziune noua despre cum as vrea sa ne prezentam lumii noi: Romanian Handmade Team. Putem mai mult :). O sa va povestesc si despre Praga curand (sa primesc ceva poze)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu