joi, 18 iulie 2019

Lada cu zestre din Sohodol



Zilele trecute am fost in vizita la un prieten.  Om de-al locului, cald, domol si bun cum au mai ramas foarte putini prin preajma. Ne povestea de tinerete, cum mergea cu calul de la un sat la altul, cum il tinea mama-sa langa razboi cand era mic si tot felul de patanii pitoresti. E asa o bucurie sa stai in preajma unui asemenea om, simplu, crescut in frumusetile naturii, care la ai lui peste 60 de ani s-a urcat in visin una-doua si ne-a umplut o ladita de visine. Noi, mai tineri stateam si ne uitam la el :) unul cu gatul intepenit de curent, una intepenita de frica de inaltime (adica eu, cand am dat sa ma urc pe scarita in copac dupa doua trepte ma luau ametelile )


Dar sa revenim la frumuseti si mestesuguri uitate. Omul nostru, Ionel, are si un razboi de tesut vechi, cu itele rupte. I-am propus sa-l scoatem la lumina si chiar sa ma initieze in arta lui. De-o viata intreaga visez la asta. Sa vedem ce-o iesi.

Acum mi-a aratat tesaturile pe care le-a pastrat. Dintre ele, superbe toate, una m-a uluit prin frumusete. El o numeste strai. Lucru rar care cica nu se mai face decat poate prin maramures. Din lana de turcana. Si eu care visez de-o viata sa-mi fac o scurta de iarna asa mitoasa si tot asa de colorata ...

Dar sa-l ascultam pe el...



creatiile mele handmade le puteti vedea aici: https://indrani-handmade.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu