duminică, 14 aprilie 2019

Se pare ca incep colaborarea cu o revista de fimo!!!

Zilele astea am fost aleasa sa colaborez cu revista americana de fimo Passion for Polymer, o revista plina cu tutoriale despre pasta polimerica. In fiecare luna revista are cate o tema.
 Sunt atat de fericita ca am fost invitata sa colaborez cu ei!!! Mai ales ca in USA fimo, pasta polimerica este un subiect de arta, nu ca la noi, o plastelina pentru copii. Acolo  sunt artisti care fac cursuri, obiecte de arta, expozitii cu creatiile lor din pasta polimerica.

Eu voi participa la  tema lunii iunie: Around the World - Wanderlust, Maps, Travels, Compass Rose,  cu aceasta pereche de cercei: Bukhara Earrings - colectia Russian Empire.


Cercei sunt inspirati din bijuteriile tribale din Uzbekistan, Bukhara.


Bukhara, cunoscut de veacuri pentru bijuteriile sale fine, a fost unul din centrele majore aflate de-a lungul vechiului Drum al Matasii, care lega Estul si Vestul.


Bijuteriile din Bukhara sunt considerate ca fiind printre cele mai frumoase din Asia Centrala si poate chiar din lume.



Si se pare ca voi participa si la tema lunii urmatoare: Floral Fantasy cu un colier de genul asta:

Initial tipa a zis sa-i dau si niste poze cu bijuterii florale, sa le puna acolo, de umplutura :) pe langa tutorialele deja existente pentru luna iulie.
I-am aratat colierul asta: "it s the only one flower I have", i-am zis.
"OMG that is STUNNING!" si  desi se pare ca locurile erau cam ocupate, temelele florale fiind mereu unele preferate de creatoarele de bijuterii din pasta polimerica, s-a dus si mi-a facut loc :).

Bucurie mare! Apreciere! Multumire!

Mai vin si vremuri bune! Asa e primavara! :)

Acum am de lucru deci, ma apuc de tutorial pentru acest colier Stained Glass Style.

Revista se pare ca apare tiparita la 2 luni. Deci eu voi aparea  pe numarul din iulie cu 2 tutoriale. Woaw!!! :))

Si asta este doar una din vestile bune ce mi-au sunat cristalin in urechi in ultimele zile!  :)
O sa scriu si despre celelalte pe masura ce se mai concretizeaza.
Iese Lilithul din varsator!!! Vine primavara si peste mine si peste Romania, asta stiu din surse sigure ;).

Aici puteti vedea colierul pentru care am realizat tutorialul nr 2:

https://indrani-handmade.blogspot.com/2019/04/colier-si-cercei-unicat-vitraliu-cu.html







3 comentarii: