vineri, 26 aprilie 2019

Eu si mastile mele! :)

 Cum ma plimbam eu pe aici prin targ, m-am impedicat de-o tanti care vindea masti si mi s-a plans ca furnizorul nu-i face cate vrea si cum vrea drept pentru care m-a intrebat daca o pot ajuta.

Eu atat de fericita la orice noua provocare, am dat fuga ca tot handmad-istul la Complex art si mi-am comandat o matrita de masca, apoi un sac de ipsos si am purces la treaba. Mai cu bulisoare, mai una un pic stramba, mai una drepata, cu toate problemele care apar la inceput, am ajuns totusi si in faza de pictat, desi nu credeam ca mai ies din faza de turnat (ipsos). Parca ma impotmolisem acolo in malu celu griu :)




Nu am mai turnat niciodata masti, si nu e chiar simplu pentru niste incepatori ca noi, ca matrita de masti e si cu fata si cu spate, si tre sa-ti iasa si fara ochi... e nu e chiar ca si cand ai turna o rama sau un placaj oarecare.

Si noi care mai de care mai destept, in entuziasmul nostru ne dadeam peste maini unul altuia si parca mai mult ne-am incurcat... Dar ce mai tura vura is la faza de pictat? Is. :)



Am pictat deocamdata un el si-o ea ... :)
Si-am incalecat pe-o sa si-am pictat un el si-o ea :)

Iar aici eu si mastile expuse.
Daca ajungeti la Castelul Bran si mergeti la Tunelul Groazei, pe stanga e standul cu masti
Se spune ca e bine sa va luati o masca cand intrati in Tunel, ca nu se mai leaga spiritele de voi ;)...na, si eu,  din folclorul local.



iaca aici de te uita pe blogul meu cel batran cu toate comorile  adunate:
https://indrani-handmade.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu