joi, 24 ianuarie 2019

Cand iti vine cheful de mesterit

Cand iti vine cheful de mesterit e clar ca a trecut iarna ... si vine primavara!!!

 Varza murata s-a cam terminat, lada cu mere s-a cam golit... zacusca un borcan, e clar ca iarna a trecut!
Eiii si ce daca mai dorm inca cu caciula pe cap, vreo cateva luni, asa in inertie! Trage un pic de curent de la sifonier, ca la mine in sifonier e mai rece ca in frigider! Daaa... nici o molie nu rezista, au incercat cateva, aduse de la mama, dar... noooo...
 Dar simt eu totusi ca iarna e pe trecute... simt, asta e, ce sa fac!
Pai ce semne mai clare sa mai vreau:  ma simt fericita fara motiv, am chef sa ma imbrac in fusta, nu mai imi sta gandul la facturi si am pofta de cornuri cu capsuni si ciocolata!!! Nu sa n-aveti nici un dubiu... vine! Vine! O simt! O simt in cheful meu de mesterit, in felul in care am aruncat andrelele, in ordinea , si apoi evident dezordinea cea noua, care s-a asezat peste atelierul meu, dar este o dezordine creativa :)
E clar ca vine... chiar daca afara mai fulguieste... o simt, asa cum o simte ghiocelul de sub stratul de zapada, asa cum simt eu ca zilele astea o sa ma duc la sanius!...
Asa ca m-am pus pe mesterit ce mai, ca acus vine Valentinu' si ma gaseste crosetand, si nu e bine.
Am inceput cu niste bijuterii medievale ca nu mai facusem demult si mi-era dor de "metalele" mele grele :) , dar apoi m-a luat nebunia bijuteriilor imperiale... asa ca vedeti si colectia Russian Empire, zilele astea postez  ultimele noutati... unele sunt in tava, unele in capul meu.

Ca acus vin targurile, fetsivalurile medievale, acus se deschid si tarabele din Bran, vin turistii, turistii maica, turistii!!! acus incepe forfota... Sa fiu pregatita, zic? Apai, nu?


https://indrani-handmade.blogspot.com/search/label/COLECTIA%20BIJUTERII%20MEDIEVALE



aici puteti vedea ultimele mestereli: https://indrani-handmade.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu