duminică, 27 ianuarie 2019

1Q84 - Haruki Murakami

Zilele trecute am terminat 1Q84 - Haruki Murakami.
Mi-a lasat asa un gust suav. Nu toate cartile lui imi lasa asa un efect post-read, dar toate te tin cu sufletul la gura. Si mai imi place ca scrie intr-o maniera sincera, cuminte, parca umila, te face sa te simti foarte aproape, acolo, de aceea uneori cartile lui sunt bune iarna, cand fugi de depresii, de nervi, de frustrari, ca un ceai cald si o paturica moale.


Dar cartea asta, mai mult decat celelalte mi-a placut, pentru ca e mai mare (are 3 volume!!! imi plac povestile nesfarsite !!! si cand se termina imi vine sa plang, si vreo 3 zile nu mai citesc nimic, ca intr-un moment de piosenie, stau si o savurez :) ) dar si pentru ca are o poveste de iubire atat de pura., atat de onesta, de suava, dincolo de timp si spatiu, dincolo de banal!

Deci una peste alta, nu stiu de ce cartea asta nu a luat nici un premiu. Sunt altele, Padurea norvegiana, de exemplu, care au inhatat o multime de premii, nu stiu pe ce criterii, dar dupa mine, romanul asta este cel mai bun al lui! De gustibus non est disputandum! Adica gusturile nu se disputeaza :) So, cititi-o si spuneti-mi si mie daca v-a placut!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu