miercuri, 2 mai 2018

Creatiile unui paria de succes



    Azi, un prieten mai vechi, m-a sunat.
M-a intrebat ce mai fac. Nu mai vorbisem demult cu el. I-am zis despre mine , despre viata mea si  dorinta mea de a trai altfel decat iti impune societatea, adica de a trai din ceea ce fac cu pasiune si atat. Asta nu e un lucru foarte usor cred,  nicaieri in lume, cu atat mai putin la noi. Dar i-am zis ca voi incerca, cat timp pot rezista... voi merge pe calea asta. Nu-mi dau alta alternativa.
   Mi-a zis ca tocmai citea intr-o carte scrisa de un supravietuitor al inchisorilor comuniste... cum poti sa rezisti unui tortionar.
  Fie renunti la viitor si implicit la dorinte, la sperante, nu ti le mai poate nimeni lua, fie renunti la ego, la statutul social, te consideri inafara societatii, un paria, nu mai ai ce pierde, fie renunti la frica de moarte si atunci sari la gatul lor si incepi sa le spui in fata totul, pentru asta iti trebuie un curaj foarte rar.
   Mi-a placut analogia :) Eu eram deci paria, un paria care se lupta pentru visul sau, iar "micul tiran" este societatea noastra care nu-ti da aproape nici o sansa sa cresti ca mic intreprinzator, producator, mestesugar, artizan, etc si care, inainte sa castigi iti cere bani, care incurajeaza negotul cu chinezarii in locul producatorului intern etc, dar dincolo de nebunia, prostia si hotia umana care face legile cu picioarele, exista din fericire factorul divin. El face ca intr-un mod miraculor, desi orice sistem tinde catre entropie, universul sa fie totusi o deplina armonie.
Asa ca, eu merg pe calea mea cu pasi mici, cu bucurii mici, cu multe usi inchise dar si cu ajutoruri miraculoase, cu lectiile mele, si in ciuda nebuniei exterioare, cred ca sunt ghidata pas cu pas, de o viata, practic, si ca voi reusi pentru ca asa e scris. Cand? Asta nu mai are importanta. Si chiar daca nu voi reusi, tot nu are nici o importanta, pentru ca undeva, candva,  voi reusi :) In fond, ceea ce am primit azi e inca un mesaj care-mi ureaza succes.

Creatiile unui paria de succes la gasiti aici:
http://indrani-handmade.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu