sâmbătă, 15 februarie 2020

Andreea Badala - modelul meu de femeie de succes

Andreea Badala la - Budapest Central European Fashion - colectia Murmur


Prima data am vazut-o pe Andreea Badala la emisiunea garantat 100%. M-am indragostit de ea. Povestea de copilaria ei, cum a avut prima ei colaborare cu Madonna etc. Finete, forta mentala si  control nemaipomenite! As fi vrut mult sa revad interviul dar nu l-am mai gasit nicaieri.

Un exemplu pentru mine. Intotdeauna mi-am dorit sa fac design vestimentar. Nu am facut, nu am cum sa mai recuperez acum ce trebuia facut atunci, dar voi face tot ce pot face acum sa ajung si eu pe un catwalk, chiar daca va fi sa-mi fac prima prezentare de moda ici  pe dealurile mele :) sau la o stana traditionala :)

********************************************************************

iar aici este colectia mea "Traditii Romanesti" cu care as vrea eu sa particip la un show de fashion!!!

https://indrani-handmade.blogspot.com/search/label/COLECTIA%20TRADITII%20ROMANESTI



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu