marți, 2 aprilie 2019

La Târgului de carte şi artă tradiţională şi contemporană

Saptamana trecuta am participat si eu, indirect, la Targul de carte din Ploiesti (Târgului de carte şi artă tradiţională şi contemporană. Târgul este parte a Festivalului Internaţional de Poezie "Nichita Stănescu", Ediţia XXXI ).

M-am prezentat si eu cu niste bijuterii tocmai bune de purtat la o lectura sau la un ceai si cu niste genti mari, din funie de canepa vopsita, si ele tocmai bune de umplut cu carti! Iata-mi-le expuse cu mult drag de Cristina.




 Colier cu pietre

Cercei foarte mai


Un nasture.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mai multe creatii handmade vedeti pe blogul meu de prezentare:
 https://indrani-handmade.blogspot.com/






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu