sâmbătă, 19 mai 2018

Participam si noi la Tibco 2018

http://indrani-handmade.blogspot.ro/

Anul trecut pe vremea asta ma pregateam de Tibco, practic primul meu targ serios, 10 fete pe un stand de 10mp. Pentru acel targ m-am pregatit mult... am facut multe, multe fuste, rochite, bluzite.
Am facut atunci cunostinta cu bucurestencele care inca mai iubesc handmade-ul si mi-au placut mult.
A fost o experienta draguta, desi eu sunt antitalent la vanzare, dau cu stangu-n dreptu' si ma "intimidez" ca o viorica-vasilica. Am vandut atunci exact cat sa acoperim toate cheltuielile: cu deplasarea mancarea si taxa de targ (setul de mai sus si alte cateva bijuterii, agende, gentute si o fusta).
In final am venit acasa cum am plecat. Experienta boema: mancat in masina, dormit pe la prieteni :)
Dar conteaza, orice inceput conteaza... primul pas: un pas mic pentru omenire, dar un pas urias pentru mine. Am cunoscut fetele, am mers apoi la alte targuri impreuna, am legat o colaborare, niste prietenii. Totul conteaza.
Asocierea dintre oameni - este cred lucru care ne lipseste noua aici in Romania.
Dupa un an de experienta impreuna azi putem face mai mult... o sa va spun ce anume.
Momentan va invit la inca un Tibco si anul acesta intre 31mai-1 iunie, targul cu bunuri de larg consum.  ( evenimentul pe facebook il gasiti aici )
Noi venim cu unicatele noastre de ingust, dar foarte dragut, consum.

http://indrani-handmade.blogspot.ro/


 creatiile mele handmade le gasiti deci la Tibco, dar si pe blog ;)
http://indrani-handmade.blogspot.ro/

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu