joi, 6 decembrie 2018

Ce mai crosetez - primul meu saculet mochila wayuu

Da, de cateva zile m-a luat astenia de iarna. Am lasat un pic de-o parte fimo-urile mele dragi si mi-am facut culcus lipita de calorifer, cu o cana de ceai din muguri de pin in stanga si cu laptopul in dreapta, cu pagina de pinterest in fata ochilor si ca in fiecare iarna, am dat iama printre gheme.

Nu stiam nici eu ce va fi. Colorat sa fie, mi-am zis! Am vrut sa fac o caciulita, dar cum foarte priceputa nu-s, am pus prea multe ochiuri si am vazut ca iese prea batos, asa ca m-am decis: va fi un saculet/gentuta crosetat - mochila wayuu. Ce conteaza ce va fi? Conteaza doar sa fie!  frumos!


Tehnica de crosetare se numeste Tapestry Crochet. Desi e o tehnica migaloasa si avansezi greu, iti ia mult timp, mai ales mie care sunt mereu o mare incepatoare in ale crosetatului, imi place mult ca este foarte specatculoasa, se pot folosi foarte multe culori. Eu am ales aici un model destul de simplu. Iata schema de crosetare:


Aici este raftul cu inspirelile mele de pe pinterest:
https://ro.pinterest.com/indranihandmade/crochet-tapisery/
asta asa, pentru pasionate... :) iar firele sunt cumparate de la Fire Tricotaj

Nu stiu ce-mi va iesi. Si eu sunt curioasa :) Urati-mi succes!!! Voi reveni cu poza finala :)

Azi ca a fost Mos Nicolae am profitat de pauza ca sa scriu pe blog, altfel stateam iar toata ziua cu nasul in croseta.

Ghetute pline de bucurii va urez!!!

*******************************************************

Am mai lucrat la saculet, acum nu stiu daca sa-i pun snur verde sau portocaliu...



Am terminat saculetul, in final am optat pentru snurul gri pentru ca e materialul mai tare, mai batos si cred ca e mai rezistent... mai atarna cateva fire, dar m-am grabit sa-l pozez... asa ca... tanana!!!



  

De comandat se poate comanda in magazin.

Toate creatiile mele handmade le puteti vedea pe blogul de prezentare:
http://indrani-handmade.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu