sâmbătă, 23 iunie 2018

Mi-am facut sandale crosetate :)


 Din copilarie visez sa-mi fac incaltari cu mana mea. Acum cand e o explozie de incaltaminte crosetata, puteam eu sa trec pe langa acesta ocazie?  Na, acum sunt pregatita de plaja... geanta de plaja  aveam, fusta de plaja aveam, acum am si sandale. Hawai ma asteapta!!!
Sandalele mele handmade sunt din fir de canepa vopsit de mine apoi crosetat si innodat. Margelele sunt din lemn, dar vreau sa fac si sandale cu accesorii din fimo. Acum un pic m-am grabit. Nu mai aveam rabdare.
I am addicted!
De abia astept sa imi mai cumpar niste talpi!!! Vreau sa fac si espadrile si sandale din piele... si multe multe multe  alte nebunii!!!


Toate creatiile mele handmade le gasiti pe blogul meu de prezentare:
http://indrani-handmade.blogspot.com/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu