marți, 19 iunie 2018

"Flori de camp" - rochii si fuste lucrate, vopsite si pictate manual

Ieri am facut o sedinta foto, si tare mi-as fi dorit sa am si niste fotomodele pe langa mine.
Am avut doar un manechin si cateva programe de editare photo.
Asa ca iata rochitele si fustitele mele, pe care le-am facut vara trecuta. Atunci nu am apucat sa le pozez ca au plecat la Bucuresti. Au fost la Tibco, apoi intr-un magazin handmade.
O parte s-au intors acasa. Iata-le deci... Colectia "Flori de camp"



Panza este tesuta in Romania, din bumbac, tesatura este mare, foarte asemanatoare tesaturii de razboi. Am vospit panza manual, cu vopsele profesionale pentru textile 








Mai am cateva in lucru.  Vi le voi arata curand.

Mai multe creatii handmade gasiti pe blogul meu
http://indrani-handmade.blogspot.com/





Un comentariu: